Friday, April 19, 2013

New clothes.

A little cooler day today and one spent mostly inside except for a trip to the Plaza to buy a few pair of new shorts. The ones I have are getting a little worn out after years of use so I thought it was time.  I had to look through four stores before I found what I wanted. I'm not a fan of shopping for clothes, unless they are for Joan.

This time next week we'll be on our way to Bratisława, Slovakia to spend the night and then drive the next morning to Zagreb where we'll meet our friends from America.  Looking at the weather forecast it seems it will be in the high sixties during our visit.

Trochę dni chłodniejsze i jeden spędził dziś głównie wewnątrz, z wyjątkiem podróży do Plaza kupić kilka par nowych szortach. Te, które mam już trochę zniszczone po latach użytkowania, więc myślałem, że to był czas. Musiałem patrzeć przez czterech sklepach zanim znalazłem to, co chciałem. Nie jestem fanem zakupów na ubrania, chyba że są one dla Joan.

Tym razem w przyszłym tygodniu będziemy na naszej drodze do Bratysławie, Słowacja spędzić noc, a następnie jechać następnego dnia rano do Zagrzebia, gdzie spotkamy się z naszymi przyjaciółmi z Ameryki. Patrząc na prognozy pogody wydaje się to będzie w wysokich lat sześćdziesiątych w czasie naszej wizyty.

No comments:

Post a Comment