Sunday, May 12, 2013

Almost done

Our trip is almost over. We left our friends at the Zagreb airport for their flight back to the U.S. and started driving to Bratislawa, Slowakia about 10:30AM.  We took a little longer route through Slovenia and Austria and arrived at 5PM.  After checking into our hotel we walked to a restaurant close by for dinner and then returned to the hotel to shower and get ready for the long drive back to Poland tomorrow.

The vacation was nothing short of excellent. Friends, food, scenery, travels, adventures, new people we met, all were great and it's not a trip we'll forget and I'm sure our friends feel the same.

Nasza podróż dobiega końca. Zostawiliśmy naszych przyjaciół na lotniska w Zagrzeb do ich lotu
 z powrotem do USA i rozpoczął jazdy w Bratysławie, Chorwacja o 10:30. Wzięliśmy trochę dłuższą trasę przez Słowenię i Austrię i przybyliśmy godzina siedemnasta. Po zameldowaniu się w naszym hotelu, poszliśmy do restauracji w pobliżu na kolację, a potem wróciliśmy do hotelu, aby wziąć prysznic i przygotować się do długiej jazdy z powrotem do Polski jutro.

Urlop był niczym doskonała. Znajomi, jedzenie, krajobrazy, podróże, przygody, nowi ludzie, których spotkaliśmy, wszystkie były świetne i nie jest to wycieczka zapomnimy i jestem pewien, że nasi przyjaciele czują się same.