Thursday, January 03, 2019

New Chart?

In 2005 I had the family tree printed as a wall chart that is on my wall now. My software, PDF, changed their format and only prints horizontally now. I would need to cover 3 walls for the chart now. Obviously, I have added many names to the tree since 2005.

I searched the internet looking for a company who could print a new chart within the dimensions I wanted, both vertically and horizontally. I specifically looked in the U.K. because delivery time would be shorter. I found one that seems to be able to accommodate my needs and now I'm just waiting to see the cost. It would be nice to have a new, updated tree.

W 2005 roku miałem drzewo genealogiczne wydrukowane jako tablicę, która jest teraz na mojej ścianie. Oprogramowanie PDF zmieniło format i teraz drukuje tylko w poziomie więc musiałbym objąć wykresem 3 ściany. Oczywiście, od 2005 roku dodałem wiele nazwisk do drzewa.

Szukałem w Internecie informacji o firmie, która mogłaby wydrukować nowy wykres w żądanych wymiarach, zarówno w pionie, jak i w poziomie. Szczególnie poszukiwałem w Wielkiej Brytanii, ponieważ czas dostawy byłby krótszy. Znalazłem taką, który wydaje się być w stanie zaspokoić moje potrzeby i teraz czekam na to, by zobaczyć koszt. Byłoby miło mieć nowe, zaktualizowane drzewo.

No comments:

Post a Comment