Friday, January 27, 2012

Renewed..

http://player.vimeo.com/video/27920977?title=0&%3bbyline=0&%3bportrait=0href=
Click this link above, then click on the flower.

Spent the day after our lessons trying to find an email or street address for a cousin from my father's side in the U.S.  I think I finally found it but no email address so the only way to contact him is through snail mail.  I hate snail mail.  Those pictures from my sister have renewed my interest in searching my father's side and with perserverance on the internet I found the address.  Now I will write a letter to him, hoping he's the right person, and wait to receive an answer. The waiting just kills me.  I remember the first letter I wrote to Poland in 2002 and then waited and waited for an answer, hoping someone could read what I wrote. It finally came and thanks to that I live in Poland now.

Spędzony dzień po lekcjach, aby znaleźć e-mail lub adres do kuzyna od strony ojca w USA Myślę, że w końcu znalazłem, ale nie adres e-mail więc jedynym sposobem na skontaktowanie się z nim jest poprzez tradycyjną pocztę. Nienawidzę poczty. Te zdjęcia od mojej siostry odnowiły moje zainteresowanie poszukiwaniem strony ojca i ze perserverance w Internecie znalazłem adres. Teraz mogę napisać do niego list, mając nadzieję, że jest odpowiednią osobą, i czekać na odpowiedź.Czeka właśnie mnie zabija. Pamiętam pierwszy list, jaki napisałem do Polska w 2002 roku, a następnie czekał i czekał na odpowiedź, mając nadzieję, ktoś może przeczytać, co napisałem. To w końcu przyszedł i dzięki, że żyję w Polska teraz.

No comments:

Post a Comment