Tuesday, November 05, 2019

Hairy day.

Today was hair and a beard-cutting day at Le Grand salon with Marcus. I arrived on time at 9;30 and was done by 10:30. Then it was time to meet with Radek for our usual Tuesday morning conversation in English and Spanish. It took me 20 minutes to get there but I was there by 11:00.

Back home by 1:15, I found Joan doing Spanish written exercises from the course we have. I went into another room to work on my own more advanced lessons, stopping when she needed help.

Last night for dinner she made something new, Avocado Bowl. It's a combination of avocados, grapefruit, oranges, and spices, We had that with ham sandwiches. It was tasty but took some time to dissect all the parts into small pieces.

Dzisiaj był dzień na strzyżenie włosów i brody w salonie Le Grand z Marcusem. Przyjechałem na czas o 9:30 i skończyłem przed 10:30. Potem przyszedł czas na spotkanie z Radkiem na naszą zwykłą wtorkową poranną rozmowę w języku angielskim i hiszpańskim. Dotarcie tam zajęło mi 20 minut, ale byłem tam przed 11:00.

Po powrocie do domu o 13:15 zauważyłem, że Joan robi ćwiczenia z języka hiszpańskiego z naszego kursu. Poszedłem do innego pokoju, aby popracować nad własnymi, bardziej zaawansowanymi lekcjami, przerywając, gdyby potrzebowała pomocy.

Ostatniego wieczoru na obiad zrobiła coś nowego, Avocado Bowl. To połączenie awokado, grejpfruta, pomarańczy i przypraw. Jedliśmy to z kanapkami z szynką. Było smaczne, ale pokrojenie wszystkiego na małe kawałki zajęło trochę czasu.

No comments:

Post a Comment