Monday, March 02, 2020

Day 22

iT'S A NEW DAY AND THE TREMORS RETURNED BUT SHE HAS NO FEVER. nOW, WHY THE TREMORS?

That would have been my first question to the doctor today but...............................theALARRRRRRM
went on at 8:00 as usual but the bus isn't until 9:30 so I will just lay here 5 minutes more>>>>>>>> but not to sleep.
OMG!!!!!!!  It's 9:20 and i will never be able to get it together and get to the bus stop in time. The next bus on THE SCHEDULEis in 1 hour. Did I have breakfast? I can't remember. BUT, the next bus didn't arrive until almost 11:00. I was an hour and a half later than usual.

HHMMNN<><><>maybe I did. A toastada with oil and a pinch of salt. Cafe con leche, por favor.

I've been watching everything the therapist has done with Joan. Very basic movements involved. Of course, having an electric bed would be good at first. So, today I worked with Joan again until she was tired. In bed, we worked on her just rolling onto her right side. Amazing how you take a thing like that and never think about it until now.

In the afternoon, we talked and laughed at whatever I could think of to make her laugh.  We talked about some movies or scenes I thought she might remember and she did. That was good for the day.

O NOWY DZIEŃ I ZWRÓCONE CIĄGNIKI, ALE NIE MA GODZINY. TERAZ DLACZEGO TREMORY?

To byłoby moje pierwsze pytanie do lekarza dzisiaj, ale ....................ALARRRRRRM

pojechałem jak zwykle o 8:00, ale autobus jest dopiero o 9:30, więc po prostu leżę tutaj jeszcze 5 minut >>>>>>>>, ale nie spać.

O MÓJ BOŻE!!!!!!! Jest 9:20 i nigdy nie będę w stanie go zebrać i dotrzeć na przystanek autobusowy na czas. Następny autobus na rozkładzie jazdy za 1 godzinę. Jadłem śniadanie Nie pamiętam ALE następny autobus przyjechał dopiero prawie 11:00. Byłem półtorej godziny później niż zwykle.

HHMMNN <> <> <> może zrobiłem. Toastada z olejem i szczyptą soli. Cafe con leche, por favor.

Oglądałem wszystko, co terapeuta zrobił z Joan. W grę wchodzą bardzo podstawowe ruchy. Oczywiście posiadanie łóżka elektrycznego byłoby na początku dobre. Więc dzisiaj znów pracowałem z Joan, dopóki nie była zmęczona. W łóżku pracowaliśmy nad tym, żeby przewróciła się na prawą stronę. Niesamowite, jak bierzesz coś takiego i nigdy o tym nie myślisz.

Po południu rozmawialiśmy i śmialiśmy się z wszystkiego, co mogłem wymyślić, aby ją rozśmieszyć. Rozmawialiśmy o niektórych filmach lub scenach, o których myślałam, że może je zapamiętać. To było dobre na ten dzień.

No comments:

Post a Comment