Agnieszka Holland's “In Darkness,” inspired by the real exploits of a Polish sewer worker and sometime burglar named Leopold Socha, who helped Jews during the Nazi occupation of Lvov (now Lviv, in Ukraine), provides the latest evidence that the Holocaust movie has become a genre in its own right. Even a true story can follow the familiar conventions of film narrative, and this tale of a righteous gentile selflessly assisting in the survival of a handful of persecuted Jews is no exception.
Podobnie jak wiele innych krajów, Polska ma swój udział "ludu", takich jak magazyny czy jesteś na czytanie o sławnych i wszystkich śmieci, które idzie w parze z opowiadań. Nigdy nie byliśmy czytelnicy, ale teraz nie wyznać kupujemy jedną margazine zawsze to wychodzi. Nazywa się Viva, a my tylko go kupić za jednego powodu. Zazwyczaj myślę, że kosztuje to prawie 3.95zl ale można też kupić go z filmu dołączonego do 9.95zl i zazwyczaj są one dobre filmy.Cena ma wzrosnąć do 29,95 do filmów takich jak ta, którą właśnie kupił powodu swojej nominacji do Oscara, nawet jeśli nie wygra w tym roku. To jest polski film, w języku polskim, ale ma angielskie napisy, więc jest to także narzędzie nauki.Magazyn można by nazwać narzędziem edukacyjnym po prostu staramy się odczytać kilka historii się uczyć nowych słów. Myślę, że w Ameryce film ten został nazwany: "W ciemności". Słyszałem wiele dobrych opinii o filmie.
Agnieszki Holland "W ciemności", zainspirowany prawdziwymi wyczynów polskiego pracownika kanalizacyjnej i kiedyś włamanie nazwie Leopold Socha, którzy pomagali Żydom w czasie okupacji we Lwowie (obecnie Lviv na Ukrainie), stanowi najnowszy dowód, że film Holokauście stać się gatunkiem samym w sobie. Nawet prawdziwa historia może wykonać znane konwencje narracji filmowej, a to opowieść sprawiedliwego Żyda bezinteresownie wspomagający w przetrwanie kilku prześladowanych Żydów nie jest wyjątkiem.
No comments:
Post a Comment