Saturday, March 05, 2016

Address.

John, thanks for the compliment on my old picture. I'm still a handsome man according to my slightly prejudiced wife. :-) I emailed you a picture of the Wojtus storefront and will get the exact address next time I go. Try their pazta boczku and their kruchie z Krakowa kiełbasa. both excellent. Bystry was also a good source of meats but they changed location and cut down on the variety of kiełbasa they sold before so I was happy to find out about Wojtus from a former Poznań prosecutor I know. There is also a good bread store nearby named Małpa.

A nice day in Poznań, even a little sunshine. I has a message from my sister who said she will make gołomki for our visit with her on the 26th of March. That will be great for us. It's been 3 years since I visited her with my son, Eric..

John, dzięki za komplement na temat mojego starego obrazu. Nadal jestem przystojnym mężczyzną według mojego lekko ucierpiała żony. :-) I e-maila państwu obraz sklepu Wojtuś i uzyskać dokładny adres następnym razem idę. Spróbuj ich makaronu boczku i ich Kruche Z Krakowa kiełbasy. zarówno doskonała. Bystry był również dobrym źródłem mięsa ale zmienili miejsce i obniżyć odmiany kiełbasy one sprzedane wcześniej, więc byłem szczęśliwy, aby dowiedzieć się o Wojtuś od byłego prokuratora Poznaniu znam. Jest to również dobry sklep chleb pobliżu nazwie Małpa.

Miły dzień w Poznaniu, nawet trochę słońca. I ma wiadomość od mojej siostry, który powiedział, ona będzie gołomki dla naszej wizyty z nią w dniu 26 marca. To będzie dla nas świetne. To było 3 lata od czasu, kiedy odwiedził ją z moim synem, Eric ..


No comments:

Post a Comment