Wednesday, March 12, 2008

Studentka

Palace in Wąsówo
Here she is, the worlds most dedicated student, studying today for 5 hours. I couldn't last that long and had to go for a walk. She's dedicated.....or addicted. I'm not sure which but I am continually amazed at her resolve.

I went to the meat store for Kabanosy, szynka and obiad kielbasa. I wanted to practice what I learned at school. I was able to say, "Proszę, dwa kabonosy, dwadescia pięc deka synki chłebowa i cztery stuki kielbasy wiosennia" with no problem. :-) I felt good. Progress.

Another sunny day, good temperature and few clouds. I talked with our friend Zybyszek and we are invited to his flat tomorrow at 2PM for pierogi's. He told me about an old palace in Wąsówo, about 50km east of Poznań

Tutaj ona jest, światami najwięcej oddanym studentem, studiując dzisiaj na 5 godzin. Nie mógłbym trwać, że długo i musiałem pójść na spacer. Ona jest dedicated.....or oddanym się. Nie jestem pewny, którym ale jestem nieustannie zdumiony przy jej stanowczości.

Poszedłem do sklepu mięsa dla Kabanosy, szynka i obiad kielbasa. Chciałem zastosować w praktyce co nauczyłem się w szkole. Mogłem powiedzieć, "Proszę, dwa kabonosy, dwadescia pięc deka synki chłebowa ja cztery stuki kielbasy wiosennia" z żadnym problemem. :-) poczułem się dobry. Postęp.

Inny słoneczny dzień, dobra temperatura i mało chmur. Powiedziałem z naszym przyjacielem Zybyszekiem i jesteśmy zaproszeni do jego płaskiego jutro przy 2PM dla pierogi. On powiedział mi o starym pałacu w Wąsówo, o 50km wschodzie o Poznań

2 comments:

  1. Anonymous8:48 PM

    Podziwiam zapał i wytrwałość Joan. Ona naprawdę chce zostać Polką...
    Pozdrawiam i życzę sukcesów w studiowaniu języka polskiego

    ReplyDelete