Wednesday, December 30, 2009

NFZ-Strike Two

Maciek, Tomek and father, Bogdan
Maciek, Tomek, Bogdan, Kazia and Justyna.
Cousins Maciek & Tomek Juszczak and Justyna Majewska


After my biopsy was done the urologist told me to return on Jan. 1st for the results. I didn't think it strange he would be working on New Year's day so I've been waiting for this Friday to get the results.

Today I met with a friend/doctor who asked me what my result was and I told her I would know on Friday. She was surprised to hear that I would see a doctor on that day since it is a holiday. She told me I should call the urologist to confirm the date and I did. He answered the phone and said he was in Zakopane and would not be back until Monday, Jan. 4th and to call him then. I asked why he told me to come this Friday and he said he must have made a mistake. Some mistake!! For the last two weeks I've been waiting for this day and now I have to wait 3 more days. I'm not happy right now.

It finally snowed a little today so we at least have some ground cover. I wonder if we will ever get a real snowfall.

The pictures above were taken by cousin Andrzej Juszczak of his family Wigilia.

Po moim biopsję zrobić urolog kazał mi wrócić na 1 stycznia do wyników. Nie sądziłem, że dziwny byłby pracy na dzień Nowego Roku, więc czekam na ten piątek, aby otrzymać wyniki.


Dzisiaj spotkałem się z przyjacielem / lekarza, który zapytał mnie, co mój wynik był, a ja powiedziałam jej, że wiem, w piątek. Zdziwiła się, aby usłyszeć, że widzę się z lekarzem w tym dniu, gdyż jest urlop. Powiedziała mi, że powinienem zadzwonić do urologa w celu potwierdzenia terminu i ja. On odpowiedział: telefon i powiedział, że w Zakopanem i nie wróci do poniedziałku, 4 stycznia i nazwał go wtedy. Pytałem, dlaczego kazał mi przyjść ten piątek i powiedział musiał się pomylił. Jakaś pomyłka! W ciągu ostatnich dwóch tygodni czekam na ten dzień, a teraz muszę czekać 3 dni. Nie jestem zadowolna teraz.

To w końcu śnieg trochę dziś więc przynajmniej część ziemi okładka. Zastanawiam się, czy będziemy kiedykolwiek prawdziwy śnieg.

Zdjęcia powyżej zostały podjęte przez kuzyn Andrzej Juszczak rodziny Wigilia

No comments:

Post a Comment