Thursday, January 16, 2014

Relative?

My sister, Tami, is married to Jim Sarnecki. I don't know if there is any connection to this young jazz guitarist but he is playing tomorrow night at the Blue Note club in Poznań and if I'm well enough I would like to go and hear him. His name is Rafal Sarnecki, born in Warsaw but now living in New York

I think the medicine is slowly starting to work although I did not feel strong enough to go food shopping and delayed it until tomorrow. We stayed inside all day, I did a little studying and Joan continued reading one of her new books I bought her for Christmas. She's become quite an avid reader in the last year and I don't think it will take her long to go through the books I bought for her.  After that I guess it will be time to make a visit to the British library so she can get more books.

Moja siostra, Tami, jest żoną Jima Sarneckiego. Nie wiem, czy ma on jakiś związek z tym młodym gitarzystą jazzowym, który gra jutro wieczorem w klubie Blue Note w Poznaniu i czy czuję się na tyle dobrze ale chciałbym iść i posłuchać go. Nazywa się Rafał Sarnecki, urodził się w Warszawie, ale obecnie mieszka w Nowym Jorku

Myślę, że leki zaczynają powoli działać, choć nie czułem się na tyle silny, aby pójść po zakupy i odroczyłem wyjście to do jutra. Przez cały dzień byliśmy w domu, trochę się uczyłem, a Joan nadal czytała jedną z nowych książek, które kupiłem jej na Boże Narodzenie. Ona stała się zapalonym czytelnikiem w ostatnim roku i nie sądzę, żeby zajęło  jej dużo czasu przeczytanie wszystkich książek, które  dla niej kupiłem. Myślę, że jak je skończy  będzie czas na wizytę w British Library, żeby wypożyczyła sobie następne.

No comments:

Post a Comment