Saturday, June 13, 2009

Opposites

That's exactly what today was from yesterday. Ever since I had that back problem that is now gone I have been waking up at 5-5:30AM. staying awake a few hours and then going back to sleep for an hour or so. Today I actually slept until 7AM, stayed awake for an hour, went back to bed and slept until 1:30PM. That's like 13 hours of sleep.

I needed a new print cartridge for my black ink printer and went to Media Market to be shocked. I have a Samsung M-1640. It costs 279zl new with cartridge. The ink lasted about 6 months. I couldn't believe the price of just the cartridge.............269zl. For 10zl more I could buy a whole new printer. The cartridge is so over priced I didn't buy it. I'll wait until after vacation, take the old cartridge to Cartridge World and see if they can refill it at a much lower price.


To jest dokładnie co dzisiaj było od wczoraj. Od tego czasu miałem, że w tył problem, który jest teraz miniony budziłem się o 5-5:30AM. pozostający budzą kilka godzin i wtedy zasypiające plecy na godzinę albo tak. Dzisiaj faktycznie spałem aż do 7AM, pozostałem przebudzony przez godzinę, wróciłem do łóżka i spałem aż do 1:30PM. To jest jak 13 godzin snu.

Ja potrzebny nowy nabój druku dla mojej czarnej drukarki atramentu i poszedł do Medii Rynku by być wstrząśnięty. Mam Samsung M 1640. To kosztuje 279zl nowy z nabojem. Atrament trwał około 6 miesięcy. Nie mógłbym uwierzyć ceny właśnie cartridge.............269zl. Dla 10zl więcej mógłbym kupić całą nową drukarkę. Nabój jest tak ponad wycenionym nie kupiłem tego. Będę czekać aż po wakacjach, wezmę stary nabój do Naboju Świata i zobaczę jeżeli oni mogą napełnić to przy dużo niższej ceny.

1 comment:

  1. Anonymous2:06 PM

    You should buy a cheap equivalent of copy ink cartridge instead of this outrageously overcharged one. For example, I buy Black Point for my Canon Pixma - 15 zł istead of original one - 80 zł.You will find it in Media Markt or Saturn.

    ReplyDelete