Today was an extension of yesterday with the exception of Bartosz working with Joan for an hour. Yesterday I was able to get her to make 4 sets of 10 squats during the day. Tomorrow I will try for an additional set to increase to 50 per day. She is a little resistant but in the end, complies.
I read that because of the war, there is a shortage of wire cables for automobiles. The humble wire harness, a cheap component that bundles cables together, has become an unlikely scourge of the auto industry. Some predict it could hasten the downfall of combustion cars.
Supplies of the auto part were choked by the war in Ukraine, which is home to a significant chunk of the world's production, with wire harnesses made there fitted in hundreds of thousands of new vehicles every year.
The supply crunch could accelerate the plans of some legacy auto firms to switch to a new generation of lighter, machine-made harnesses designed for electric vehicles, according to interviews with more than a dozen industry players and experts. Source-Reuters.
Dzisiejszy dzień był przedłużeniem wczorajszego, z tym że Bartosz pracował z Joan przez godzinę. Wczoraj udało mi się nakłonić ją do zrobienia 4 powtórzeń po 10 przysiadów w ciągu dnia. Jutro postaram się o jedeno dodatkowe , aby zwiększyć do 50 dziennie. Joan jest trochę oporna, ale w końcu się zgadza.
Czytałem, że w związku z wojną brakuje przewodów do samochodów. Skromna wiązka przewodów, tani element łączący kable, stała się prawdziwą plagą przemysłu samochodowego. Niektórzy przewidują, że może ona przyspieszyć upadek samochodów spalinowych.
Dostawy części samochodowych zostały zdławione przez wojnę w Ukrainie, gdzie znajduje się znaczna część światowej produkcji, a produkowane tam wiązki przewodów montowane są co roku w setkach tysięcy nowych pojazdów.
Jak wynika z rozmów z kilkunastoma przedstawicielami branży i ekspertami, kryzys w dostawach może przyspieszyć realizację planów niektórych starszych firm motoryzacyjnych, które chcą przejść na nową generację lżejszych, produkowanych maszynowo wiązek elektrycznych, przeznaczonych do pojazdów elektrycznych. Źródło-Reuters.
Hoy ha sido una extensión de ayer con la excepción de que Bartosz ha trabajado con Joan durante una hora. Ayer conseguí que hiciera 4 series de 10 sentadillas durante el día. Mañana intentaré hacer una serie adicional para aumentar a 50 por día. Ella se resiste un poco pero al final, cumple.
He leído que, debido a la guerra, hay escasez de cables para automóviles. El humilde arnés de cables, un componente barato que agrupa los cables, se ha convertido en un improbable azote de la industria automovilística. Algunos predicen que podría acelerar la caída de los coches de combustión.
La guerra en Ucrania, que alberga una parte importante de la producción mundial, ha bloqueado el suministro de esta pieza, ya que los arneses de cables fabricados allí se instalan en cientos de miles de vehículos nuevos cada año.
La escasez de suministro podría acelerar los planes de algunas empresas automovilísticas de cambiar a una nueva generación de arneses más ligeros, fabricados a máquina y diseñados para vehículos eléctricos, según las entrevistas con más de una docena de actores y expertos del sector. Fuente: Reuters.
No comments:
Post a Comment