Monday, August 29, 2016

Good breakfast.



A good breakfast for Joan today that she really enjoyed and I enjoyed preparing it. I hope the rehab food is as good.

I packed our suitcases this afternoon, got a haircut, Joan took a shower by herself for the first time and now we are just waiting for tomorrow.

I thought I would follow up the good breakfast with dinner at Mykonos restaurant tonight. One last night out before the rehab begins, I wanted her to have one last good meal.

Dzisiaj Joan miała dobre śniadanie  i naprawdę była zadowolona , a ja - z faktu jego przygotowania. Mam nadzieję, że wyżywienie w centrum rehabilitacji jest równie dobre.

Po południu spakowałem walizki, obciąłem włosy , Joan po raz pierwszy sama wzięła prysznic, a teraz czekamy na jutro.

Myślałam, że podążę za dobrym śniadaniem  jedząc  wieczorem  kolację w restauracji Mykonos. Chciałem, aby wieczorem, na dzień przed rozpoczęciem rehabilitacji Joan zjadła ostatni dobry posiłek.

No comments:

Post a Comment