Wednesday, February 24, 2021

Angry.

 Last week I sent a notice to our bank, CitiHandlowy, that I needed to meet with a banker to change accounts. They replied and asked me to set a date and time. I set today at 13:00 and a banker said they would meet me. She spoke in English and that was important for me. medical and bank things I need to know what is going on.

We arrived at 12:45. only to find out the banker wasn't there but someone else would help us. She spoke little English. A few minutes later, two other women joined, also speaking a little English. The problem was two-fold. First, we are unable to maintain the minimum balance on this account to not get extra charges for bank services. We needed to downgrade our account.

The second problem was when I look at my account, I cannot see any charges to my credit card because Joan is the Primary holder of the account. I wanted them to connect my credit card to my account. After 1 1/2 hours, they said that problem was a problem because there was no address information attached to that card. They had to contact the main branch in Warsaw and then left the room. 20 minutes later they returned and proceeded to fill in all of the documents. Half an hour later they were done, had to make copies for signatures and copies for us. In total, we spent 3 hours there and I was angry about the wasted time but didn't show it. It made me miss another meeting with a dear friend.

I'm trying hard to dissipate my anger now that I am home. However, it delayed me taking care of Joan and she was hungry. I won't know for a few days if everything was done correctly at the bank until Warsaw changes the files. I am reticent to believe all is well until then.

W zeszłym tygodniu wysłałem zawiadomienie do naszego banku CitiHandlowy, że muszę spotkać się z bankierem w celu zmiany konta. Odpowiedzieli i poprosili mnie o ustawienie daty i godziny. Postawiłem dzisiaj o 13:00 i bankier powiedział, że się ze mną spotkają. Mówiła po angielsku i to było dla mnie ważne. sprawy medyczne i bankowe, które muszę wiedzieć, co się dzieje.


Przyjechaliśmy o 12:45. tylko po to, by dowiedzieć się, że bankiera tam nie ma, ale ktoś inny nam pomoże. Mówiła trochę po angielsku. Kilka minut później dołączyły dwie inne kobiety, również mówiące trochę po angielsku. Problem był dwojaki. Po pierwsze, nie jesteśmy w stanie utrzymać minimalnego salda na tym koncie, aby nie pobierać dodatkowych opłat za usługi bankowe. Musieliśmy obniżyć wersję naszego konta.

Drugi problem polegał na tym, że kiedy patrzę na swoje konto, nie widzę żadnych obciążeń na mojej karcie kredytowej, ponieważ Joan jest głównym posiadaczem konta. Chciałem, żeby połączyli moją kartę kredytową z moim kontem. Po 1,5 godziny powiedzieli, że problem jest problemem, ponieważ nie ma danych adresowych dołączonych do tej karty. Musieli skontaktować się z głównym oddziałem w Warszawie, a następnie opuścić salę. 20 minut później wrócili i przystąpili do wypełniania wszystkich dokumentów. Pół godziny później skończyli, musieli robić kopie do podpisów i kopie dla nas. W sumie spędziliśmy tam 3 godziny i byłem zły z powodu straconego czasu, ale tego nie pokazałem. Tęskniłem za kolejnym spotkaniem z drogim przyjacielem.

Teraz, kiedy jestem w domu, bardzo się staram rozproszyć złość. Jednak to opóźniło mnie zajęcie się Joan i była głodna. Nie będę wiedział przez kilka dni, czy wszystko w banku było zrobione poprawnie, dopóki Warszawa nie zmieni plików. Nie mogę uwierzyć, że do tego czasu wszystko jest dobrze.

La semana pasada envié un aviso a nuestro banco, CitiHandlowy, de que necesitaba reunirme con un banquero para cambiar de cuenta. Ellos respondieron y me pidieron que estableciera una fecha y una hora. Me fijé hoy a las 13:00 y un banquero dijo que se reunirían conmigo. Hablaba en inglés y eso era importante para mí. cosas médicas y bancarias que necesito saber qué está pasando.

Llegamos a las 12:45. sólo para descubrir que el banquero no estaba allí, pero alguien más nos ayudaría. Hablaba poco inglés. Unos minutos más tarde, se unieron otras dos mujeres, también hablando un poco de inglés. El problema era doble. Primero, no podemos mantener el saldo mínimo en esta cuenta para no recibir cargos adicionales por servicios bancarios. Necesitábamos degradar nuestra cuenta.

El segundo problema fue que cuando miré mi cuenta, no puedo ver ningún cargo en mi tarjeta de crédito porque Joan es el titular principal de la cuenta. Quería que conectaran mi tarjeta de crédito a mi cuenta. Después de 1 1/2 horas, dijeron que el problema era un problema porque no había información de dirección adjunta a esa tarjeta. Tuvieron que ponerse en contacto con la sucursal principal en Varsovia y luego dejar la habitación. 20 minutos después regresaron y procedieron a completar todos los documentos. Media hora después terminaron, tuvimos que hacer copias para firmas y copias para nosotros. En total, pasamos 3 horas allí y estaba enojado por el tiempo perdido, pero no lo demostré. Me hizo perder otra reunión con un querido amigo.

Estoy tratando de disipar mi ira ahora que estoy en casa. Sin embargo, tardé en cuidar de Joan y tenía hambre. No sabré durante unos días si todo se hizo correctamente en el banco hasta que Varsovia cambie los archivos. Soy reticente a creer que todo está bien hasta entonces.

No comments:

Post a Comment