Wednesday, August 05, 2009

Dining room pictures.


Sorry I missed yesterday but there wasn't much I could tell you since I was waiting for the last pictures to be printed for mounting. I picked them up today but two were not printed right so I have to go back again. However, the ones for the dining room were correct and so now the dining room is completed for pictures. I thought maybe to add another row of large pictures on top but Joan reminded me that they would be too difficult to see so I am finished now. The center pictures in the wood frames are mostly individuals while the larger pictures are whole famililes. I'm sure I must have missed someone but most of the families are represented on the walls of our home now. Joan likes it and I like it also, to see these photos that usually just sit in an album and are only occassionally viewed. I hope we never have to move because it will leave a lot of holes in the walls.


Zmartwiony chybiłem wczoraj ale tam nie było dużo mógłbym powiedzieć tobie odkąd czekałem na ostatnie zdjęcia, żeby były wydrukowane na montowanie. Podniosłem ich dzisiaj ale dwa nie były wydrukowane w prawo tak muszę wrócić znowu. Jednak jedne dla jadalni byli poprawni i tak teraz jadalnia jest uzupełniana dla zdjęć. Myślałem być może by dodać inny rząd wielkich zdjęć na szczycie ale Joan przypominała mi, że oni byliby zbyt trudni by zobaczyć tak jestem skończony teraz. Zdjęcia środka w ramach drewnianych są przeważnie osobniki podczas gdy większe zdjęcia są całe rodziny. Jestem pewny, że musiałem chybić kogoś ale najwięcej z rodzin są reprezentowani na ścianach naszego domu teraz. Joan lubi to i lubię to też, by zobaczyć te fotografie, które zwykle właśnie siedzą w albumie i są tylko od czasu do czasu oglądane. Mam nadzieję nigdy nie musimy ruszyć się ponieważ to zostawi dużo dziur w ścianach.

No comments:

Post a Comment