Monday, October 07, 2013

Monday

Fortunately, today was a quick entrance to the hospital for my PSA test and I was in an out in less than an hour. I went prepared with a book to read but didn't have enough time to read.

The rest of the day I spent catching up on homework I didn't do while on vacation and Joan continued her search for new recipes. It was a gray, cloudy day but at least the temperature was 20c so it wasn't so bad. Hopefully, the sun will show itself tomorrow to brighten up the world.

Moja dzisiejsza wizyta w szpitalu w sprawie testu na PSA zajęła mi mniej niż godzinę licząc drogę w obie strony. Poszedłem przygotowany na to, że będę czekać i wziąłem ze sobą książkę do czytania ale nawey nie miałem czasu jej otworzyć.
 
Resztę dnia spędziłem na nadrabianiu zaległości z zadań domowych, których nie zrobiłem z powodu ostatniego wyjazdu, a Joan kontynuowała poszukiwanie nowych przepisów kulinarnych. Dzisiaj był szary pochmurny dzień ale przynajmniej temperatura wynosiła 20C, więc nie było tak źle. Przy odrobinie szczęścia słońce pokaże się jutro, by rozświetlić świat.

No comments:

Post a Comment