A gray day but brightened by a conversation I had with Malgorzata from Paczkowo. We talked for about an hour. She works as a marketing manager for an international furniture company in Poznań. Being the manager, she travels to many interesting places like Dubai and China, She was supposed to go to China again for an exhibition but the pandemic put a stop to it. The same thing happened last year. She reads a lot of books and is very knowledgeable on many topics.
Joan was not feeling well so I kept my eye on her more than usual taking her temperature and blood pressure fairly frequently. She got tired of that quickly and told me so.
I spent more time than usual sitting next to her and watching the series, Vikings, and Marco Polo on Netflix. We subscribed to it a few months ago and feel it's worth the 40 PLN($10) a month. The variety of movies, documentaries, series, dramas, comedies, and Polish movies with subtitles in English gives Joan much more entertainment selections.
In Poland, 900 troops were sent to the Belarus border after a surge in illegal border crossings.
It is silly not to get vaccinated: this is the main message of a pro-vaccination campaign in Poznań. A creative video, shot with the participation of local theatre artists, illustrates the challenges that lay before unvaccinated people and the danger they pose to society. The message appears on the social media channels of Poznań and its YouTube channel.
Szary dzień, ale rozjaśniła mi go rozmowa z Małgorzatą z Paczkowa. Rozmawialiśmy około godziny. Pracuje jako marketing manager w międzynarodowej firmie meblarskiej w Poznaniu. Jako manager podróżuje do wielu ciekawych miejsc, takich jak Dubaj czy Chiny. Miała znów jechać do Chin na wystawę, ale pandemia to przerwała. Podobnie było w zeszłym roku. Czyta dużo książek i jest bardzo kompetentna w wielu tematach.
Joan nie czuła się dobrze, więc miałem na nią oko bardziej niż zwykle, mierząc jej temperaturę i ciśnienie krwi dość często. Szybko się tym znudziła i powiedziała mi o tym.
Spędziłem więcej czasu niż zwykle siedząc obok niej i oglądając seriale Vikings i Marco Polo na Netflixie. Subskrybowaliśmy go kilka miesięcy temu i uważamy, że jest wart tych 40 zł (10$) miesięcznie. Różnorodność filmów, dokumentów, seriali, dramatów, komedii i polskich filmów z napisami w języku angielskim daje Joannie o wiele więcej możliwości wyboru rozrywki.
W Polsce, 900 żołnierzy zostało wysłanych na granicę z Białorusią po tym, jak wzrosła liczba nielegalnych przekroczeń granicy.
Głupotą jest się nie szczepić - to główne przesłanie kampanii proszczepionkowej w Poznaniu. Kreatywny film, nakręcony przy udziale lokalnych artystów teatralnych, ilustruje wyzwania, jakie stoją przed osobami niezaszczepionymi i zagrożenie, jakie stanowią dla społeczeństwa. Przekaz pojawia się na kanałach social media Poznania oraz na jego kanale YouTube.
Un día gris, pero amenizado por una conversación que tuve con Malgorzata de Paczkowo. Hablamos durante una hora. Trabaja como directora de marketing en una empresa internacional de muebles en Poznan. Como directora, viaja a muchos lugares interesantes, como Dubai y China. Se suponía que iba a ir a China de nuevo para una exposición, pero la pandemia lo impidió. Lo mismo ocurrió el año pasado. Lee muchos libros y es una gran conocedora de muchos temas.
Joan no se encontraba bien, así que la vigilé más de lo habitual tomándole la temperatura y la tensión con bastante frecuencia. Se cansó rápidamente de eso y me lo dijo.
Pasé más tiempo del habitual sentado a su lado y viendo las series Vikingos y Marco Polo en Netflix. Nos suscribimos hace unos meses y creemos que merece la pena pagar los 40 PLN (10 dólares) al mes. La variedad de películas, documentales, series, dramas, comedias y películas polacas con subtítulos en inglés le da a Joan muchas más opciones de entretenimiento.
En Polonia, se enviaron 900 efectivos a la frontera con Bielorrusia tras un aumento de los cruces ilegales de la frontera.
Es una tontería no vacunarse: este es el principal mensaje de una campaña pro-vacunación en Poznań. Un vídeo creativo, rodado con la participación de artistas de teatro locales, ilustra los retos que se plantean a las personas no vacunadas y el peligro que suponen para la sociedad. El mensaje aparece en los canales de medios sociales de Poznań y en su canal de YouTube.