Wednesday, August 11, 2021

Wasted morning.

What a wasted morning! I got up at 7:00 to make a meeting at 7:40 in the office for my driver's license renewal. I put the address in Google Maps and it showed me a building with a sign, Registration for Driver's License, ul. Gronowo 22A. I set my GPS, drove toward my destination but just before I reached it, my cell battery went dead. My last instruction was to turn left, then right. I did both and ended up in front of a gate to the building, only for use by occupants of the building. I backed up, followed the road until the next right turn and there was a parking lot. It was the same building where I got my first license. It was closed.

The building adjoining it was open, #22 so I went inside and asked where was building 22A. The guard told me to turn around, go straight ahead, then turn left. After walking one block, the numbers were not high enough to be the right place so I asked a street person where was 22A. He said to continue straight until the end of the buildings, then turn left. I turned left and nothing, like I saw on the internet, was there. 

I returned to building 22 and asked again. This time, another woman said, go down the stairs, turn left and there is #22A. She was right. I was late 10 minutes for my appointment and I was told my appointment time had passed and I need to make a new appointment. I did, and I will go back tomorrow at 13:30(1:30 PM) for the new meeting.Co za zmarnowany poranek! Wsta艂em o 7:00, 偶eby zd膮偶y膰 na spotkanie o 7:40 w urz臋dzie w sprawie przed艂u偶enia wa偶no艣ci prawa jazdy. Wpisa艂em adres w Google Maps i pokaza艂 mi si臋 budynek z napisem, Rejestracja Prawa Jazdy, ul. Gronowo 22A. Ustawi艂em GPS, pojecha艂em w tym kierunku , ale tu偶 przed dotarciem do niego roz艂adowa艂a si臋 bateria w kom贸rce. Ostatnim poleceniem by艂o skr臋ci膰 w lewo, potem w prawo. Zrobi艂em tak i znalaz艂em si臋 przed bram膮 do budynku, przeznaczon膮 tylko dla jego mieszka艅c贸w. Cofn膮艂em si臋, pojecha艂em drog膮 a偶 do nast臋pnego skr臋tu w prawo i tam by艂 parking. To by艂 ten sam budynek, w kt贸rym zdoby艂em swoje pierwsze prawo jazdy. By艂 zamkni臋ty.

Budynek przylegaj膮cy do niego, nr 22, by艂 otwarty wi臋c wszed艂em do 艣rodka i zapyta艂em gdzie jest budynek 22A. Stra偶nik powiedzia艂 mi, 偶ebym zawr贸ci艂, poszed艂 prosto przed siebie, a nast臋pnie skr臋ci艂 w lewo. Po przej艣ciu jednej przecznicy, okaza艂o si臋, 偶e budynki maj膮 ni偶sze numery, aby i艣膰 we w艂a艣ciwe miejsce, wi臋c zapyta艂em jakiego艣 mieszka艅ca ulicy, gdzie jest 22A. Powiedzia艂, 偶e mam i艣膰 prosto a偶 do ko艅ca budynk贸w, a potem skr臋ci膰 w lewo. Skr臋ci艂em w lewo i nic, to co widzia艂em w internecie, tego tam nie by艂o. 

Wr贸ci艂em do budynku 22 i zapyta艂em ponownie. Tym razem, inna kobieta powiedzia艂a, id藕 w d贸艂 po schodach, skr臋膰 w lewo i tam jest nr 22A. Mia艂a racj臋. Sp贸藕ni艂em si臋 10 minut na spotkanie i powiedziano mi, 偶e m贸j czas na wizyt臋 min膮艂 i musz臋 um贸wi膰 si臋 na nowy termin. Tak te偶 zrobi艂em i wr贸c臋 jutro o 13:30 (1:30 PM) na nowe spotkanie.

¡Qu茅 ma帽ana m谩s desaprovechada! Me he levantado a las 7:00 para quedar a las 7:40 en la oficina para renovar el carnet de conducir. Puse la direcci贸n en Google Maps y me mostr贸 un edificio con un cartel, Registro para la licencia de conducir, ul. Gronowo 22A. Puse mi GPS, conduje hacia mi destino pero justo antes de llegar a 茅l, la bater铆a de mi m贸vil se agot贸. Mi 煤ltima instrucci贸n fue girar a la izquierda y luego a la derecha. Hice las dos cosas y acab茅 delante de una puerta de acceso al edificio, que s贸lo pod铆an utilizar los ocupantes del mismo. Retroced铆, segu铆 la carretera hasta la siguiente curva a la derecha y hab铆a un aparcamiento. Era el mismo edificio donde obtuve mi primera licencia. Estaba cerrado.

El edificio contiguo estaba abierto, el 22, as铆 que entr茅 y pregunt茅 d贸nde estaba el edificio 22A. El guardia me dijo que diera la vuelta, que siguiera recto y que girara a la izquierda. Despu茅s de caminar una cuadra, los n煤meros no eran lo suficientemente altos como para ser el lugar correcto, as铆 que le pregunt茅 a una persona de la calle d贸nde estaba el 22A. Me dijo que siguiera recto hasta el final de los edificios y que luego girara a la izquierda. Gir茅 a la izquierda y no hab铆a nada, como hab铆a visto en Internet. 

Volv铆 al edificio 22 y pregunt茅 de nuevo. Esta vez, otra mujer me dijo que bajara las escaleras, que girara a la izquierda y que all铆 estaba el n煤mero 22A. Ten铆a raz贸n. Llegu茅 10 minutos tarde a mi cita y me dijeron que la hora de mi cita hab铆a pasado y que ten铆a que pedir una nueva cita. Lo hice, y volver茅 ma帽ana a las 13:30 (1:30 PM) para la nueva cita.