During the years I have written this blog, I have often mentioned Stary Rynek, the heart of Poznan. I finally put a compilation of pictures in the Tours section on the left of this blog. It is interesting to see how the Town Hall used to look like.
Yesterday was also a good day because I had a break from headaches for the last 2days. Let's hope it continues.
Przez lata pisania tego bloga, cz臋sto wspomina艂em o Starym Rynku, sercu Poznania. W ko艅cu umie艣ci艂em kompilacj臋 zdj臋膰 w dziale Wycieczki po lewej stronie tego bloga. Ciekawie jest zobaczy膰, jak kiedy艣 wygl膮da艂 ratusz.
Wczorajszy dzie艅 by艂 r贸wnie偶 udany, poniewa偶 przez ostatnie 2 dni mia艂em przerw臋 od b贸lu g艂owy. Miejmy nadziej臋, 偶e to si臋 utrzyma.
Durante los a帽os que he escrito este blog, he mencionado a menudo Stary Rynek, el coraz贸n de Poznan. Por fin he puesto una recopilaci贸n de fotos en la secci贸n de visitas a la izquierda de este blog. Es interesante ver c贸mo era el Ayuntamiento antes.
Ayer tambi茅n fue un buen d铆a porque tuve un descanso de los dolores de cabeza de los 煤ltimos 2 d铆as. Esperemos que contin煤e.