Tuesday, April 29, 2014

Beautiful day.

What a beautiful day today! Sunny, 26c and no clouds. After three conversations this morning we went to our favorite place, the rynek. I'm happy to tell you that whoever it was told me the city was going to close the outside cafe's was wrong because they are all up now. We went to the Shark cafe for coffee mrozona because last year they were serving the best in the rynek. However, this year they have eliminated the ice cream in the coffee and it was only mediocre. Next time we will try another place. After our coffee we went for a walk down some streets away from the rynek, passed by Joan's favorite hat shop and then returned home about 4PM.

Today I learned a useful phrase from one of my conversation partners......Jestem beznadziejnie zakochana. After we were done talking I used it on my wife,  saying........Jestem w tobie beznadziejnie zakochany.  It means I am hopelessly in love with you. Thirty nine years we have been together and I still feel the same as when I first saw her. Every man/woman should know a love like this. When she asked me what I wanted for my birthday this year I told she had already given it to me, her love.

Jaki piękny dziś dzień ! Słoneczny , 26c i bez chmur . Po trzech rozmowach rano udaliśmy się do naszego ulubionego miejsca , na Rynku. Jestem szczęśliwy mogąc poinformować , że ktokolwiek to powiedziano mi miasto zamierza zamknąć na zewnątrz kawiarni było błędne, ponieważ wszystkie one są do teraz . Poszliśmy do kawiarni na kawę mrożona Shark , bo w zeszłym roku podawali najlepsze na Rynku. Jednak w tym roku , że wyeliminowaliśmy lody na kawę i było tylko przeciętne. Następnym razem postaramy inne miejsce . Po kawę poszliśmy na spacer kilka ulic dalej od Rynku , uchwalonej przez ulubionego sklepu kapelusz Joanny , a następnie wrócił do domu około godzina szesnasta .Dzisiaj dowiedziałem się, użyteczne wyrażenia z jednego z moich rozmówców ...... JESTEM beznadziejnie zakochana . Po skończyliśmy rozmowy użyłem go na moją żonę , mówiąc ........ JESTEM beznadziejnie zakochana U Ciebie . To znaczy, jestem beznadziejnie zakochana w tobie . Trzydzieści dziewięć lat byliśmy razem i nadal czuję się tak samo jak wtedy, gdy po raz pierwszy zobaczyłem ją . Każdy mężczyzna / kobieta powinna wiedzieć, miłości takiej jak ta . Kiedy zapytała mnie , co chcę na urodziny w tym roku powiedziałem , że już podano to do mnie, jej miłość .




No comments:

Post a Comment