Monday, July 26, 2021

WOW!

After another wake-up, painful headache, I contacted my neurologist who said my family doctor could give me the prescription for Imigran, the migraine medicine my friend recommended to try. I have an appointment today at 15:15(3:15).

My friend John sent a message telling me about a new medicine, Nurtec ODT, that has been effective in combating the pain from migraines. I looked up the cost and WOW, I couldn't help but smile and laugh. 8 pills of 75 mg have a cost of 3,652 PLN. 1 pill is good for two days. So. the 8 pills should last for two weeks. I can't imagine anyone I know who would pay such a ridiculous price. There is no generic option yet. I'm putting all my "hope" on this Imigran medicine. The neurologist said it is primarily a medicine for migraines and migraines are different than cluster headaches but he said to try it.

I called the real estate agent to look at that flat in Oseidle Batorego but she said next week as the people have not moved out yet.

Po kolejnej pobudce z powodu horrendalnego bólu głowy, skontaktowałam się z moim neurologiem, który powiedział, że mój lekarz rodzinny może mi dać receptę na Imigran, lek na migrenę, który mój przyjaciel polecił mi wypróbować. Mam umówioną wizytę dzisiaj o 15:15 (3:15).

Mój przyjaciel John wysłał wiadomość mówiącą mi o nowym leku, Nurtec ODT, który okazał się skuteczny w zwalczaniu bólu migreny. Spojrzałem na koszt i WOW uśmiechnąłem się i zaśmiałem. 8 tabletek po 75 mg to koszt 3 652 zł. 1 tabletka wystarcza na dwa dni. Czyli 8 tabletek powinno wystarczyć na dwa tygodnie. Nie mogę sobie wyobrazić nikogo, kogo znam, kto zapłaciłby tak wygórowaną cenę. Nie ma jeszcze żadnej ogólnej opcji. Kładę całą moją "nadzieję" na tym leku Imigran. Neurolog powiedział , że to jest przede wszystkim lek na migrenę i migreny różnią się od klasterowych bólów głowy, ale on powiedział, żebym spróbował.

Zadzwoniłem do agenta nieruchomości, żeby mógł spojrzeć na to mieszkanie na Osiedlu Batorego, ale ona powiedziała, że w przyszłym tygodniu, bo ludzie jeszcze się nie wyprowadzili.

Después de otro despertar debido a un horrible dolor de cabeza, me puse en contacto con mi neurólogo, quien me dijo que mi médico de cabecera podía recetarme Imigran, un medicamento para la migraña que mi amigo me recomendó probar. Tengo una cita hoy a las 3:15 (3:15).

Mi amigo John me envió un mensaje en el que me hablaba de un nuevo fármaco, Nurtec ODT, que ha demostrado ser eficaz para controlar el dolor de la migraña. Miré el costo y WOW sonreí y me reí. 8 comprimidos de 75 mg cuestan 3.652 libras. 1 comprimido es suficiente para dos días. Así que 8 tabletas deberían ser suficientes para una quincena. No se me ocurre nadie que conozca que pagaría un precio tan desorbitado. Todavía no hay una opción general. Estoy poniendo toda mi "esperanza" en este medicamento Imigran. El neurólogo dijo que es principalmente un medicamento para la migraña y que las migrañas son diferentes de las cefaleas en racimo, pero me dijo que lo probara.

Llamé a una agente inmobiliaria para poder ver este piso en la urbanización Batory, pero me dijo que la semana que viene ya que la gente aún no se ha mudado.

No comments:

Post a Comment