Kandulski day. Sunny day. Actually, it was a very nice day. The sun brings out the colors so much more brightly and the yellow plants in front of our flat look great. I don't know what they are called but I'll take some pictures of them and maybe you can tell me.
I spend too much time in front of this computer and I have to change that. With warmer weather now it will change, I know that but winter is always too long and I sit here doing various projects and making updates or changes to current collections I have. Recently I went into my photo collection and renamed every folder in it so the months would be in alphabetical order. I've been saving digital pictures for the last 12 years and there are a lot of them, 32,905 to be exact. Each year I start a new folder, for example, Poland 2016 and every day I take pictures they go into a folder with that date)(mm/dd) and a name for it. Now I have them all numbered alphabetically and in order. Of course, I wonder who in my family would want such a collection when I am gone. Some days I work on my family tree and I found a program that will give me a file to print all of it. The problem is that it is 36 feet long and 2 feet wide and I have only one wall that I could put it on but that would mean moving a lot of family pictures, filling in the screw holes in the walls and then closing them up. I don't know if it is worth the time and little money to do it. The old "tree" that is on my wall was printed in 2005 and a lot has been added since then. Also I think who really cares about all this information I have gathered?
Dzie艅 u Kandulskich. S艂oneczny dzie艅. W艂a艣ciwie, to by艂 bardzo mi艂y dzie艅. S艂o艅ce wydobywa kolory tak du偶o intensywniej i 偶贸艂te ro艣liny przed naszym mieszkaniem wygl膮daj膮 wspaniale. Nie wiem, jak si臋 nazywaj膮, ale zrobi臋 im kilka zdj臋膰 , a ty mi mo偶e powiesz.
Sp臋dzam zbyt du偶o czasu przed komputerem i musz臋 to zmieni膰. Teraz przy sprzyjaj膮cej pogodzie to si臋 zmieni, ale wiem, 偶e zima jest zawsze zbyt d艂uga i siedz臋 robi膮c r贸偶ne projekty, dokonuj膮c aktualizacji lub zmian w kolekcjach zdj臋膰, kt贸re posadam. Ostatnio spojrza艂em do mojej kolekcji zdj臋膰 i zmieni艂em nazw臋 ka偶demu folderowi, tak aby miesi膮ce by艂y w porz膮dku alfabetycznym. Przechowuj臋 zdj臋cia cyfrowe od 12 lat i jest ich ju偶 du偶a liczba, 32905 dok艂adnie m贸wi膮c. Ka偶dego roku zak艂adam nowy folder, na przyk艂ad Polska 2016, a zdj臋cia, kt贸re codziennie robi臋 id膮 do folderu z dat膮 (mm / dd) i nazw膮. Teraz mam je wszystkie ponumerowane i w alfabetycznym porz膮dku. Oczywi艣cie, zastanawiam si臋, kto z mojej rodzinie b臋dzie chcia艂 tak膮 kolekcj臋, kiedy odejd臋. Kilka dni pracuj臋 nad moim drzewem genealogicznym i znalaz艂em program, kt贸ry pozwoli mi wydrukowa膰 plik w ca艂o艣ci. Problemem jest to, 偶e ma 36 st贸p d艂ugo艣ci i 2 stopy szeroko艣ci i mam tylko jedn膮 艣cian臋, na kt贸rej mog臋 go umie艣ci膰, ale to oznacza艂oby zrobienie otwor贸w w 艣cianach, przesuni臋cie du偶ej ilo艣ci zdj臋膰 rodzinnych, a nast臋pnie 艣ci艣ni臋cia ich. Nie wiem, czy to jest warte czasu i troch臋 pieni臋dzy, aby to zrobi膰. Stare "drzewo", kt贸ry znajduje si臋 na mojej 艣cianie by艂o wydrukowane si臋 w 2005 roku i od tego czasu wiele zosta艂o do niego dodane. I czasami my艣l臋, kto naprawd臋 dba o wszystkie te informacje, kt贸re zebra艂em?