Thanks, "Google Gaggler" for the information about the new Croton plant. I printed it out and gave it to my "gardener", Joan. She was happy to receive it.
We've decided, after checking the website, to take a train to Zielona Gora instead of driving. Taking the Intercity train, it's only an hour and a half ride and the round trip ticket for two is about 130 zl, cheaper than the cost of gasoline for the car and without having to drive. Dan and Mirka will pick us up at the train station there around 10:30 and we'll have the whole day to spend together. We'll return the next day on the 12:15 train so we'll be home by 14:00. We're looking forward to the trip and meeting these two new people. It's Winobranie (Wine tasting) week in Gora while we're there so the four of us will partake of the festivities as well as see what there is to see.
I made a discovery today. You know yesterday I bought a new headphone set for my computer and yesterday I was still having the same problem. I tried it on both old and new laptops with the same result. In fact, on the older laptop, my video picture was appearing upside down. Czes艂aw suggested unplugging the headset completely and I did it. To my great surprise, I could talk and be heard with no problems and the video was in the right position. So, today I'm returning the headset to Saturn where they will give me a credit of the cost, they don't refund money. That is OK because I need to buy 4 new rechargeable AA batteries and that should cover the cost of them. I guess I've been using a headset for so long and didn't consider using Skype without it. Now I will. I had another partner online and tried it again with her and she said everything worked fine.
We'll have a few hotter days this coming week, 31-34c, but in general, hot days are pretty much over. It really wasn't a hot summer except for a few weeks. Now it's time for autumn and eventually another winter.
Dzi臋ki "Google Gaggler" za informacj臋 na temat nowego krotonu. Wydrukowa艂em j膮 i da艂em mojej "ogrodniczce" Joan. By艂a szcz臋艣liwa, kiedy to otrzyma艂a.
Zdecydowali艣my, po sprawdzeniu na stronie internetowej, aby do Zielonej G贸ry pojecha膰 poci膮giem, zamiast jazdy samochodem. Bior膮c poci膮g Intercity, to tylko p贸艂torej godziny jazdy, a koszt z biletami powrotnymi dla dw贸ch os贸b wynosi oko艂o 130 z艂, to taniej ni偶 koszt benzyny i bez konieczno艣ci jazdy. Dan i Mirka odbior膮 nas z dworca kolejowego oko艂o 10:30 i b臋dziemy mieli ca艂y dzie艅 na to, by sp臋dzi膰 go razem. Wr贸cimy nast臋pnego dnia poci膮giem o 12:15, wi臋c b臋dziemy w domu o 14:00. Czekamy na podr贸偶 i spotkanie dw贸ch nowych ludzi. W tym czasie, w Zielonej G贸rze, przez tydzie艅 b臋dzie trwa艂 festiwal Winobrania (degustacja win) i ca艂a nasza czw贸rka we藕mie udzia艂 w zabawie, a tak偶e w tym, co tam jest do zobaczenia.
Dzisiaj zrobi艂em odkrycie. Wiesz, wczoraj kupi艂em nowy zestaw s艂uchawkowy do komputera i wczoraj wci膮偶 mia艂em ten sam problem. Testowa艂em go na starym i nowym laptopie z tym samym rezultatem. W rzeczywisto艣ci, na starszym laptopie, m贸j obraz wideo pojawi艂 si臋 do g贸ry nogami. Czes艂aw zaproponowa艂 od艂膮czenie zestawu s艂uchawkowego i tak zrobi艂em. Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, mog艂em m贸wi膰 i by膰 s艂yszanym bez 偶adnych problem贸w, a obraz by艂 na w艂a艣ciwym miejscu. Tak, dzisiaj wracam z zestawem s艂uchawkowym do Saturna, gdzie zwr贸c膮 koszt kredytu ale nie zwr贸c膮 pieni臋dzy. To jest OK, bo musz臋 kupi膰 4 nowe 艂adowarki do baterii AA, i te pieni膮dze powinny pokry膰 ich koszt. My艣l臋, 偶e u偶ywa艂em zestawu s艂uchawkowego tak d艂ugo, 偶e nie rozwa偶a艂em u偶ywania Skype bez niego. Teraz b臋d臋. Rozmawia艂em online z innym partnerem i ponownie pr贸bowa艂em rozmawia膰 z ni膮 bez s艂uchawek i powiedzia艂a mi, 偶e wszystko dzia艂a艂o dobrze.
B臋dziemy mie膰 kilka cieplejszych dni w nadchodz膮cym tygodniu 31-34c, ale w og贸le, gor膮ce dni prawie si臋 ko艅cz膮. To naprawd臋 nie by艂o gor膮ce lato z wyj膮tkiem kilku tygodni. Teraz nadchodzi czas na jesie艅 i ostatecznie na kolejn膮 zim臋.