..........................................................................................................................................................
I'm starting off August with this joke from reader, Ann.
On
the first day,
God created the dog and said, sit all day by the door of your house and bark at anyone who comes in or walks past. For this I will give you a life span of
twenty years.
God created the dog and said, sit all day by the door of your house and bark at anyone who comes in or walks past. For this I will give you a life span of
twenty years.
The dog
said, "That's a long time to be
barking. How about only ten years and I'll give you back the other ten?"
barking. How about only ten years and I'll give you back the other ten?"
And
God said that it was good.
On the
second day, God created the monkey
and said, "Entertain people, do tricks, and make them laugh.. For this, I'll give you a twenty-year life span."
and said, "Entertain people, do tricks, and make them laugh.. For this, I'll give you a twenty-year life span."
The
monkey said, "Monkey tricks for twenty
years? That's a pretty long time to perform. How about I give you back ten like the dog did?"
years? That's a pretty long time to perform. How about I give you back ten like the dog did?"
And
God again said that it was good.
On
the third day, God created the cow and said, "You must go into
the field with the farmer all day long and suffer under the sun, have
calves and give milk to support the farmer's family. For this, I will
give you a life span of sixty years."
The
cow said, "That's kind of a tough life you want me to live for
sixty years. How about twenty and I'll give back the other forty?"
And
God agreed it was good.
On
the fourth day, God created humans and said, "Eat, sleep, play,
marry and enjoy your life. For this, I'll give you twenty years."
But
the human said, "Only twenty years?
Could you possibly give me my twenty, the forty the cow gave back, the ten the monkey gave back, and the ten the dog gave back; that makes eighty, okay?"
Could you possibly give me my twenty, the forty the cow gave back, the ten the monkey gave back, and the ten the dog gave back; that makes eighty, okay?"
"Okay,"
said God,
"You asked for it."
"You asked for it."
So
that is why for our first twenty years,
we eat, sleep, play and enjoy ourselves. For the next forty years, we slave in the sun to support our family. For the next ten years, we do monkey tricks to entertain the grandchildren. And for the last ten years, we sit on the front porch and bark at everyone.
we eat, sleep, play and enjoy ourselves. For the next forty years, we slave in the sun to support our family. For the next ten years, we do monkey tricks to entertain the grandchildren. And for the last ten years, we sit on the front porch and bark at everyone.
Life
has now been explained to you.
There is no need to thank me for this valuable information. I'm doing it as a public service. If you are looking for me I will be on the front porch.
There is no need to thank me for this valuable information. I'm doing it as a public service. If you are looking for me I will be on the front porch.
Zaczynam od sierpnia z tym 偶artem od czytelnika, Ann.
W pierwszym dniu, B贸g stworzy艂 psa i powiedzia艂, siedzie膰 ca艂y dzie艅 przy drzwiach swojego domu i kory do ka偶dego, kto przychodzi si臋 lub przechodzi obok. Za to dam wam 偶ywotno艣膰 dwudziestu lat.Pies powiedzia艂: "To jest d艂ugi czas do szczekania. Jak o zaledwie dziesi臋ciu lat i dam ci臋 pozosta艂ych dziesi臋ciu?"I rzek艂 B贸g, 偶e by艂y dobre.
Na drugi dzie艅, B贸g stworzy艂 ma艂p臋 i powiedzia艂: "Baw ludzi, robi膰 sztuczki, a ich 艣miech .. Za to, dam wam 偶ywotno艣膰 dwadzie艣cia lat."Ma艂pa powiedzia艂: "sztuczek Monkey przez dwadzie艣cia lat? To do艣膰 d艂ugi czas, aby wykona膰. Jak o oddam ci dziesi臋膰, jak pies zrobi艂?"I B贸g zn贸w powiedzia艂, 偶e to dobrze.
Na trzeci dzie艅, B贸g stworzy艂 krow臋 i powiedzia艂: "Musisz i艣膰 na pole z rolnikiem ca艂y dzie艅 i cierpi膮 pod s艂o艅cem, maj膮 ciel膮t i daj膮 mleko wspierania rodziny rolnika. Do tego, dam ci 呕ywotno艣膰 sze艣膰dziesi臋ciu lat. "Krowa powiedzia艂: "To do艣膰 trudnym 偶yciu chcesz mi 偶y膰 przez sze艣膰dziesi膮t lat. Jak o dwadzie艣cia, a ja odda膰 inne czterdziestu?"I B贸g zgodzi艂 si臋, 偶e by艂o dobre.
Na czwarty dzie艅, B贸g stworzy艂 cz艂owieka i powiedzia艂: "je艣膰, spa膰, bawi膰 si臋, o偶eni膰 si臋 i ciesz si臋 偶yciem. Z tego, dam ci dwadzie艣cia lat."Ale cz艂owiek powiedzia艂: "Tylko dwadzie艣cia lat m贸g艂by艣 mo偶e da膰 mi dwadzie艣cia, czterdzie艣ci kr贸w odda艂, dziesi臋膰 ma艂pa odda艂, a dziesi臋膰 ps贸w odda艂;? Sprawia, 偶e osiemdziesi膮t, w porz膮dku""Dobrze", powiedzia艂 B贸g: "Ty prosi艂e艣 o ni膮."Wi臋c dlatego dla naszych pierwszych dwudziestu latach, je艣膰, spa膰, bawi膰 si臋 i cieszy膰 si臋. Przez nast臋pne czterdzie艣ci lat, niewolniczej w s艂o艅cu, aby utrzyma膰 nasz膮 rodzin臋. Przez nast臋pne dziesi臋膰 lat, robi膰 sztuczki ma艂py bawi膰 wnuki. A w ci膮gu ostatnich dziesi臋ciu lat, usi膮艣膰 na ganku i szczeka膰 na ka偶dego.呕ycie jest teraz wyja艣nione.Nie ma potrzeby, aby mi podzi臋kowa膰 za to cenne informacje. Robi臋 to jako s艂u偶by publicznej. Je艣li szukasz dla mnie b臋d臋 na ganku.
W pierwszym dniu, B贸g stworzy艂 psa i powiedzia艂, siedzie膰 ca艂y dzie艅 przy drzwiach swojego domu i kory do ka偶dego, kto przychodzi si臋 lub przechodzi obok. Za to dam wam 偶ywotno艣膰 dwudziestu lat.Pies powiedzia艂: "To jest d艂ugi czas do szczekania. Jak o zaledwie dziesi臋ciu lat i dam ci臋 pozosta艂ych dziesi臋ciu?"I rzek艂 B贸g, 偶e by艂y dobre.
Na drugi dzie艅, B贸g stworzy艂 ma艂p臋 i powiedzia艂: "Baw ludzi, robi膰 sztuczki, a ich 艣miech .. Za to, dam wam 偶ywotno艣膰 dwadzie艣cia lat."Ma艂pa powiedzia艂: "sztuczek Monkey przez dwadzie艣cia lat? To do艣膰 d艂ugi czas, aby wykona膰. Jak o oddam ci dziesi臋膰, jak pies zrobi艂?"I B贸g zn贸w powiedzia艂, 偶e to dobrze.
Na trzeci dzie艅, B贸g stworzy艂 krow臋 i powiedzia艂: "Musisz i艣膰 na pole z rolnikiem ca艂y dzie艅 i cierpi膮 pod s艂o艅cem, maj膮 ciel膮t i daj膮 mleko wspierania rodziny rolnika. Do tego, dam ci 呕ywotno艣膰 sze艣膰dziesi臋ciu lat. "Krowa powiedzia艂: "To do艣膰 trudnym 偶yciu chcesz mi 偶y膰 przez sze艣膰dziesi膮t lat. Jak o dwadzie艣cia, a ja odda膰 inne czterdziestu?"I B贸g zgodzi艂 si臋, 偶e by艂o dobre.
Na czwarty dzie艅, B贸g stworzy艂 cz艂owieka i powiedzia艂: "je艣膰, spa膰, bawi膰 si臋, o偶eni膰 si臋 i ciesz si臋 偶yciem. Z tego, dam ci dwadzie艣cia lat."Ale cz艂owiek powiedzia艂: "Tylko dwadzie艣cia lat m贸g艂by艣 mo偶e da膰 mi dwadzie艣cia, czterdzie艣ci kr贸w odda艂, dziesi臋膰 ma艂pa odda艂, a dziesi臋膰 ps贸w odda艂;? Sprawia, 偶e osiemdziesi膮t, w porz膮dku""Dobrze", powiedzia艂 B贸g: "Ty prosi艂e艣 o ni膮."Wi臋c dlatego dla naszych pierwszych dwudziestu latach, je艣膰, spa膰, bawi膰 si臋 i cieszy膰 si臋. Przez nast臋pne czterdzie艣ci lat, niewolniczej w s艂o艅cu, aby utrzyma膰 nasz膮 rodzin臋. Przez nast臋pne dziesi臋膰 lat, robi膰 sztuczki ma艂py bawi膰 wnuki. A w ci膮gu ostatnich dziesi臋ciu lat, usi膮艣膰 na ganku i szczeka膰 na ka偶dego.呕ycie jest teraz wyja艣nione.Nie ma potrzeby, aby mi podzi臋kowa膰 za to cenne informacje. Robi臋 to jako s艂u偶by publicznej. Je艣li szukasz dla mnie b臋d臋 na ganku.
