Saturday, November 24, 2007

Uczemy się

We study! Today for five hours only stopping for obiad (Lunch). I like studying but we need more everyday conversations. Joan's temperature is going up and down so she still hasn't ventured out of the flat. I took a break after our studies and went for a walk and stopped at the store to buy water, milk and then at the bakery for rolls. It's nice having stores so close to us. I like this apartment complex we live in because it is so close to everything. I wouldn't want to live here indefintely, but for now it is fine.

I've been working on the genealogy chart, putting face pictures to the numerous entries I have. A new cousin has contacted me and sent some picture of his mother and father so I added him to the tree.

Tonight Joan will make the new soup recipe from cousin Kazia for our dinner.


Studiujemy! Dzisiaj dla pięciu godzin tylko zatrzymujące się dla obiad (Posiłek południowy). Lubię studiowanie ale potrzebujemy codzienniejszych rozmów. Temperatura Joan idzie na górę i na dół tak ona jeszcze nie zaryzykowała z mieszkania. Wziąłem przerwę po naszych studiach i poszedłem na spacer i zatrzymałem się przy sklepie by kupić wodę, mleko i wtedy przy piekarni dla list. To jest miłe mające sklepy tak blisko nas. Ja w ten sposób apartament złożony mieszkamy w ponieważ to jest tak blisko wszystkiego. Nie chciałbym żyć tutaj indefintely, z wyjątkiem teraz to czuje się świetnie.

Pracowałem nad mapą genealogii , kładłem obrazy twarzy do licznych wejść mam. Nowy kuzyn skontaktował mnie i wysłał trochę zdjęcia jego matki i ojca tak dodałem go do drzewa.

Dzisiaj wieczorem Joan zrobi nową receptę zupy z kuzyna Kazia dla naszego obiadu.

No comments:

Post a Comment